вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ



Назва проекту Життя і здоров’я людини!!!
Назва навчальної теми  ЗНАЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Основний та другорядні навчальні предмети Основи здоров’я
Вік учнів, клас 10-11 років, 5 клас

Стислий опис проекту
«ЗНАЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я В ЖИТТІ ЛЮДИНИ» учні працюють в групах перед якими поставлені завдання визначити основні складові здорового способу життя, необхідність берегти життя і здоров’я, важливість здоров’я для власного життя, важливість здоров’я для членів сім’ї. Учні обирають ролі лікаря, тренера та пересічного громадянина. В кінці проекту учні складають «квітку здоров’я»

Навчальні цілі
 В процесі виконання проекту учні визначать поняття «здоров’я» та ознайомляться з основними складовими здоров’я, необхідністю берегти життя і здоров’я своє та членів сім’ї, розвивати погляди на необхідність зміцнення здоров’я з раннього віку, відшукувати інформацію в різних джерелах.
Опис оцінювання

На початку проекту вчитель демонструє учням вступну презентацію, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють, проводить анкетування для поділу в групи.

Впродовж проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовують З-Х-Д таблиці, які дадуть змогу скоригувати напрямок навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів. За допомогою листа взаємного оцінювання учні оцінюють діяльність один одного в групі.

В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу.

Діяльність учнів

- На початку роботи вчитель складає буклет щодо переваг навчання за методом проекту;

- Учні об’єднуються в групи : «журналісти», «дієтологи», « спортивні тренери», «психологи», «лікарі»;

- Групи до свого складу включають учнів зрізним рівнем знань;

- Кожна група має свого капітана;

- Капітан розподіляє обов’язки;

- Кожна група проводить своє дослідження відповідно до поставлених завдань( збирають інформацію про те як люди слідкують за своїм здоров’ям, як харчуються, як впиває психічний стан на здоров’я);

- Кожна група знаходить мережі Інтернет малюнки «За здоровий спосіб життя»

- Протягом проекту вчитель використовує З-Х-Д та листи само оцінювання

- Кінцевим результатом є «Квітка здоров’я»
Відомості про автора
Ім'я, прізвище Дворнік Олександр Володимирович
Фах, навчальний предмет вчитель хімії та біології
Навчальний заклад Манченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської районної ради Харківської області
Місто\село, район, область с.Манченки , Харківський район, Харківська область
Контактні дані +380666867832
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу 13.08.2012-20.08.2012
Місце проведення тренінгу Манченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської районної ради Харківської області


Тренери
Ковбаса Віктор Михайлович

Комментариев нет:

Отправить комментарий